bowling hähä

hej hopp !

vaknade upp med halsont ;/ men bättre nu efter att ha kört core & spinning :D hihiih
fick en låt av jany tidigare idag som spelats om & om igen , me like!


ska fixa mig lite nu sen ska jag & mami ut & köra lite bil och kirra lite saker .. senare idag ska jag dra & bowla med några flicks, men efter det drar jag hem... inget sug alls för utgång , jag är mer en varannan helg människa ;p iaf på hemmaplan...
tur iaf att jag ska fixa naglarna på söndag för dom lär ju ryka ikväll ? jaja inställd blev middagen med alla syskon osv. imorrn också syndsynd men då kan jag försöka övertala micke till att gå & se new moon ist :D inte sett den ännu ju damn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0