äntligen får man andas ...

stressstressstress jag  h a t a r  att behöva stressa.. imorse blev det till att stressa sig hem och innan man knappt kommit innanför dörren så står pappa & bror utanför och väntar så det var bara att packa träningstrunken, skita i att duscha & byta kläder och sedan ta sig hem till bigbig bro för att fira honom & lilla söta Livia!
Ingen frukost hann man äta så det blev lussebullar & varm korv där!
Sen skjussade far hem mig, kom innanför dörren sen var Jossan här och så drog vi till träningen !
Nu har jag fått i mig lite "riktig" mat , känner mig skit svullen och fet! badat och äntligen får man andas ut .....


mickepicke imorse, så jvla mysigt med snö! =D


 
Noa, Livia, Rebecka(?) & Vilda byuusar ((:           Sen blev det att vi syskon & papsen spelade pingis =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0