mamma slutar aldrig att överraska mig :p

 vi ska flytta... eller typ?? haha nej men mamma ska flytta på helgerna iaf (läs: najs!) hon och björne åkte tidigt imorse ner till göteborg för att köpa hem den! haha
dags att ta körkort linn så att det blir trevliga turer nästa sommar ;) ett måste


har precis varit och gymmat, gahhh fan va jobbigt det var haha men måste ta tag i det här nu, från och med idag är det ju vit och nyttig som gäller augusti ut!


btw.. jag är så trött på sommar... :p tro mig.. jag vill ha höst ! man får bara ångest över att ligga/sitta hemma och inte sola men jag orkar verkligen inte, jag orkar ingenting längre :p det är sova, äta, träna som gäller just nu
...på tal om det så ska jag nog göra det mörkt i lägenheten nu och lägga mig i sängen och kolla på film! :p det är okej måste intala mig själv.. ibland får man göra absolut ingenting :) har ju faktiskt tränat så.. och måste ladda batterierna inför träningen ikväll (a) TJOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0