ÄLSKA ONE TREE HILL, BÄSTAAAAA!

dampdampdampdampdampdampdampDAMP! assssssoo försökt ladda ner säsong 1 av one tree hill huuuur länge som helst nu men det funkar fan inte !! lyckats få ner första avsnittet men kul?! sen då ? ohh :( det är liksom inga som seedar på de tidiga säsongerna längre (finns 6) så går inte att ladda ner fan ohh det här förstörde seriöst min mysiga ensamma kväll :( nu blev linn ledsen... fan . blir inte bättre av min döda rygg !


jag vill köpa alla säsonger eller nej jag vill få dom! yepp det vill jag (: maaaaaaaammmmmaa :)))))))) one tree hill, 6 säsonger iiiiiiiiiiih min höst min framtid mitt liv är räddat ... om jag får dom :D (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0