vi är jvligt lätt roade

vet ni vad jag ska göra ikväll ?? spela fotboll xD ! hoho.. efter vår fotbollsträning alltså, då blir det lite grillmys med filtar och korv & självklart massa fotbollslattjo! bara att dyka upp till grimsta om ni blir sugna ;)
Startade dagen med lite nödvändiga things tsm med helj/heil/ehlj eller vafan vi kom fram till? haha (alltså elin, finen &  hillgur) haha elin nämnde crocket och skulle samtidigt visa med kroppspråk hur det går till så svänger hon med klubban och kikar efter bollen som om hon spelade golf haha och när nånting blir kul så fortsätter vi me samma saker i 10min så ja tror vi gick igenom varenda jvla sport haha hille säger ska vi spela fotboll och gör samtidigt rörelsen till hur hon kastar en frisbee xD aa okej vår humor och den är BÄÄÄST !!
Därefter drog jag och tränade och fan va seriös man var då :p *sant.. var tvungen att bada sen så att man inte är helt stel i benen till träningen snart, gymmade ju faktiskt igår också, kompis det går bra nu hähähä

övrigt så sluta käka linn! känns som att jag går till köket och små äter fan hela jvla tiden......... inte okej, får springa som en dåre på träningen

hasta lavista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0