"tur att inte vakten såg"

tjoooooooooooooooooo !  Har ingen träning idag, tänkte dra ner till gymmet men blir inte så måste vila min fot så att den kan bli bra nångång..  Igår drog jag då hem till Sheila efter träningen där ett gäng härliga tjejer var, stämningen var på topp och jag är säker på att det skulle blivit en riktigt grym kväll om den hade spenderats där kvällen ut... men strax efter 22 drog vi oss in mot gamla stan för att gå på skiva! .. men vi stannade inte till stängning, musiken var inget för oss & vart fan va alla snygga killar hille? ^^ haha men ändå så mår man som man förtjänar idag .. tycker jag var duktig som ens kom upp & pallrade mig till skolan imorse.. Startade dagen med lunch på CC med hille, men självklart när jag var så duktig så missade hon bussen så fick sitta och vänta på henne 20min :p sen satt vi och snackade om lite tokigheter man lyckades med igår haha asso shiett piiiiinsamt haha nu är det bara att tagga till ytterligare en skiva tomorrow !
så ikväll blir det mys här hemma, film & popcorn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0