rolig kväll (:

roooooolig kväll! :D hihi ((: det första vi gjorde när vi kom fram var att springa till dansgolvet höhö taggade jvlar sen vart klockan 03 och dem stängde... haha nejmen tiden går fort när man har roligt ((: !


        

1: mee 2: thessan & hille (och finen haha) 3: gullunge! hoho 4: elin, finun & jag leker ha 5: PIGGA JVL! 5: pussss 6: pussss 6: byysar lite (: o hillie gör sin min 9: pussss


Idag händer nog så mkt som ingenting, det är fan sommar ute & jag sitter här och fryser som fan , orkar inte bli sjuk bara... suttit på balkongen 1h och krigat lite i solen men nu sitter jag i mjukisbyxor o tjocktröja ha beeef ! Ikväll blir det nog egomys (a) om mami får jobb vill säga annars blir det väll vi och hundarna (: 
men klockan är ju faktiskt bara 2 så ändringar kan ju ske om jag ska vara ärlig är jag ändå taggad för att dra ut ikväll med hahah men det funkar inte med ekonomin så vi hörs på de :p

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag blir avis, Polen är inte lika roligt! :P

2009-04-24 @ 15:23:10
URL: http://emkw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0