så var 2 april här...

wowooo (!) doktorn gick supär hade inga "farliga" prickar, gick hur snabbt som helst 1min..... hahah inte så beeef ! så hann ta mig hem till bror innan skolan, eller vilken skola ? vi kommer dit.. var kanske 10 pers max haha + att jörgen var hemma med sjukt barn så a vi satt och snackade om ikväll, lyssnade på musik, busade med tudor etc.. alltså allt annat förutom att arbeta med historian! sedan drog vi en snabb lunch innan man drog hem för att packa väskan och se så att man har allting till skivan. Om cirkus en kvart ska jag ta mig till vby igen, mötta hille .mfl. för att dra hem till hennes bror där vi ska fixa iordning oss och komma i god stämning haha
asso om ni inte har märkt det så är jag så JVLA TAGGAD!!!! Ska ha grymt kul ikväll ! det kommer bli grymt kul.

fan dagarna bara rinner iväg! känns som att de va igår som vi bestämde datum för skivan, gosh !! vrf går inte alla år såhär snabbt utan bara det sista? buhu
AJA HÖRS IMORRN , PIGGA OCH GLADA !?





Kommentarer
Postat av: syster snor..

så värdelöst att ja e sjuk..hade varit så kul att se dig in action...förväntar mig några riktigt galna partybilder i morron!! love u

2009-04-02 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0