hush hush hush hush


  

Det här humöret är jag på just nu (:


Träningen gick rent åt helvette men poäng blev det iaf! Att den skulle gå så illa var jag redan medveten om för jag var/är så jvla trött! Hade idrott idag, lirade fotboll efter det var det bara att knata hem sen slocknade jag, ville bara ligga kvar men nej nej var ju tvungen att cykla iväg till träningen för att ha löpteknik + bollträning. Helt seriöst det kändes som att vi tränade i 5h! Så sjukt skönt att finally vara hemma... Ska ta en lååång dusch, fixa kaffe & kolla på nya oth!! bästa ((:
Matteprovet idag vettja 17 hur det gick.. känner verkligen inget antingen G eller IG.. time will tell... men plzzz


dagens pris går till elin, moget elin.. på riktigt haha vuxenpoäng åt dig! önskar att jag vore som du hahah beeef



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0