heldag med flippisarna

ohhhh pluttisar! ((: Idag efter skulan så drog jag hem & rastade vovvarna sen cyklade jag över till fulen där elin o hille även var, vi startade ytterst smått med vår naturuppgift haha äääsch den filmen kommer bli bra haha sen bestämde vi oss för att dra hem till mig men först ville vi förbi coop och handla (: så jag hade cykel, hille inlines, elin longboard och fulen är invalido så hon fick sitta bakom mig! men när vi var redo så ångrade hille sig så då knöt vi fast ett hopprep på cykeln så jag fick trampa med fulen på pakethållaren och en långboard med två muppar släppandes efter mig hahaha så typiskt oss and i like it! :) VÅÅÅÅÅÅR !!! så jvla härligt väder oh man blir så glad! Nu har dem precis dragit & jag är MÄTT!!!!! Blev en hel del mat för oss ikväll haha :D

E: ...är det nån som ska ha det sista brödet?
H: aaa jag.. (tar brödet, brer på smör och börjar käka)
HAHAHA BEEEEF synd elin :D







en bit påväg till coop haha summer feelings! :)


Mycket skratt & tok idag hihi ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0