Fotboll fotboll hela helgen

Inleder inlägget med 3 klassiker för techno älskare haha! jag hade min period när jag gick i 8:an ...







sen var ju jag hos pappa idag och jag fick med mig så sjuuukt mkt gamla bilder & låtar :)) bjuder på några...

      


1: Björkeby 9:1
2: jag o david
3: kom 2:a i gothia och är skit glada haha divor
4: me nångång höhö
5: flicks i malmö


Stannade och käkade hemma hos paps sen drog han jag & camilla och kollade på fotboll tsm med fällman hihi :)) Tyvärr torskade Davids lag men det gör inget för du va grym (fick säga hej iaf haha! (;
Och Camilla alltså haha piiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt(!) förresten så var den där rumpan ingenting att sukta sig efter HAHA , SYND!

Imorrn är det ännu mera fotboll! Har varit fotboll hela helgen! Imorrn är det BP-AIK på grimsta haha stiiiiiiii ! direkt efter den matchen har vi träning :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter sista låten? :)

2009-04-20 @ 20:53:09
Postat av: linn

sv: DJ mangoo - eurodancer ;p

2009-04-20 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0