årets första grillmys





































mysigt igår var det! fotboll, grillning, musik, skratt o skitsnack (liiiiiiiiiiiiiiiiiite kallt blev det men som tur är så har man hille där som klär av sig naken så att vännerna inte ska frysa (a) o ejlin räddade mina tår från att bli isbitar sen va linn me i matchen igen hoho) + elin dans i slutet ! HAHAHA men krävs mkt mod för att jag ska lägga upp den... (?) :'D 


Dagens fundering: Fotboll eller ytterligare en grillning ikv.? Fotboll skulle va najs för då får ja träffa David, va så sjukt länge sen! el aa får träffa hnm om dem vinner haha

Nu
ska jag och Akilles ta oss hem till papi, måste röra på mig har fan blivit fet...  + att jag ska försöka få över alla super gamla bilder från en dator där hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0